Afscheid van Tessa - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu Afscheid van Tessa - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

Afscheid van Tessa

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

19 December 2006 | Cyprus, Nicosia

19 December,
Afgelopen Donderdag hadden we een heel gezellig personeelsfeest. Het was in een of ander 24 uurs restaurant. Milano. We zijn er met zn allen heen gegaan. Alleen Manon is niet mee gegaan, omdat ze moest werken. 2 collega’s van ons hebben ons opgepikt. Toen we binnen kwamen zagen we daar allemaal koks, banqueting, managers en lobby personeel zitten. We hadden even het idee dat het niet zo leuk zou gaan worden. Maar gelukkig toen het bandje begon te spelen, kwam daar ineens de Chefkok in zijn eentje de dansvloer opgelopen en begon de griekse dans te doen. En vanaf dat moment kwam iedereen langzaam de dans vloer op om te dansen. Iedereen danste met iedereen. Ik heb zelfs met onze supervisors gedanst en Tessa en ik hebben met de stijve hark van een F&B manager gedanst. Er zijn een hoop leuke foto’s gemaakt! Na afloop van het feest hadden we nog niet zoveel zin om naar huis te gaan. Het was nog vroeg! We zijn met onze supervisors en een aantal collega’s naar een college party geweest. Hier zaten een aantal collega’s en 1 supervisor op school. Ook hier was het erg gezellig! Na afloop van dit feest zijn we maar weer naar huis gegaan. Om 3 uur waren we thuis en dood moe! De volgende dag lekker lang uitgeslapen, en weer gaan werken. Na het werk heb ik me moeten haasten om nog uit te gaan. Ja vandaag was het dan zo ver.. Tessa haar afscheidsfeestje. ’s Nachts om half 7 zou de taxi voor haar klaar staan dus hadden we besloten maar lekker met z’n allen een nachtje door te gaan, want we gingen met z’n allen mee naar het vliegveld. Om half 5 kwamen we thuis van het uit gaan, Anna en ik hadden het 1 en ander gehaald voor ontbijt, een nep champagne ontbijt. Een ontbijt met kinderchampagne, donuts, gekookte eieren, haloumi broodjes, croisantjes enzovoorts. Het was hartstikke gezellig! Om half 7 stond de taxi er dan hoor! En zijn we mee gegaan naar het vliegveld. Hier hebben we nog wat gedronken en hebben we uiteindelijk Tessa en Jelle uitgezwaaid. Jelle was een hele lieve jongen die in Limassol zat. Hij is een klasgenoot van Tessa. Weg waren ze dan, op weg naar Nederland. Het is hier wel heel raar zonder Tessa. Maar ik ben wel heel blij dat ik haar hier op Cyprus heb ontmoet! En ze zal zeker nog niet van me af zijn als ik over een maandje weer terug ben in NL!

Nog maar een maand, dan ben ik degene die in dat vliegtuig zit. Ik vind het nu al raar. En ik ben er achter gekomen dat ik toch wel gehecht ben aan Cyprus en aan de mensen hier, en aan van alles en nog wat. Ik ben op eens heel blij dat ik er toch maar niet voor heb gekozen om naar huis te gaan. Alleen het werk is nog heel vervelend en het appartement ook! Maar ik denk wel dat ik hier nog zeker een paar keer ga terug komen!

Nou vandaag voor de afwisseling even een kort berichtje,
Maar in ieder geval is er een bericht!!!

Heel veel liefs en kuzzies
Vanuit het toch wel leuke Cyprus

  • 19 December 2006 - 23:03

    Mama:

    Nou heb je het weer gedaan, heb ik net een heel lang bericht ingetypt en dan maak jij een nieuw bericht en is alles weer weg. Deze keer ga ik niet accoord, dus ik heb het bericht gekopieerd en hieronder geplakt. O zo!!!

    Hoi lieffie,
    Alles ok? Op msn wil het allemaal nog niet erg lukken helaas. Laats was je ook al weer snel verdwenen. Ik heb nog zitten wachten of het je nog zou lukken om er weer op te komen, maar helaas. Inmiddels heb ik het huis in kerstsfeer gedoopt en mijn kerstkaarten verstuurd. Ik hoop dat jij daar op Cyprus ook nog wat kaarten ontvangt want dat is toch altijd wel weer leuk. Ik zal zien dat ik wat foto´s maak van hoe het er nu uit ziet thuis. Dan mail ik ze wel. Ik heb nog steeds geen foto´s gezien van hoe het er bij jullie uitziet met alle kerstversierselen en of het nog een beetje kitscherig is geworden zoals je graag wilde.
    Ik heb besloten dat ik als je weer in Nederland bent een paar dagen vrij neem. Dan kun je gezellig met samen weer een beetje wennen aan Nederland. En misschien evn lekker samen de stad in of bij de Mac ontbijten ofzo. Maar in ieder geval even tijd voor elkaar. Ik verheug me er nu al op.
    Groetjes, knuffels en een dikke zoen.
    xxxxxxx
    mama

  • 20 December 2006 - 17:02

    Jannesss:

    Haaaj.. nou alvast fijne kerst enzow en oud & nieuw.. opasse met vuurwerke he haha daarna ben je bijna alweer thuis joh! nog ff doorzette xx

  • 20 December 2006 - 17:30

    Marielle:

    He kleintje, heb je mijn kaart al gekregen? Ik heb je dus een kaart gestuurd. Ik heb je bericht nog niet gelezen want ik heb geen tijd nu. Maar ik wilde toch even een berichtje achter laten.
    X marielle

  • 21 December 2006 - 08:54

    Ronald Bullens:

    Hey astridje,

    Alles goed daaro? Ik hoop dat je bij terug komst nog wat geld over hebt want dan mag je als je wilt wel langskomen in SHANGHAI!!!!!!!!!!!!!!!! Jha het gaat door vertrek de 20ste van januari om 11.55 naar helsinki kom daar aan om 1530 en vlieg om 17.00 door na Shanghai

    groeten

  • 22 December 2006 - 09:32

    Marielle:

    Ik zei het toch, straks ben je terug in ons op het moment ijskoude kikkerland en dan mis je cyprus toch wel. Ja ja ik heb het gezegd. Maar dat is wel leuk, zijn er nu nog mensen die je goed kent of was tessa de laatste? Nee want als je met zijn allen haar weg ging brengen dan zijn er vast nog meer mensen met wie je het goed kan vinden.
    Het is alweer bijna zo ver.
    Je mag over minder dan een maand naar huis!
    Tot gauw dan maar.
    Dikke kus Marielle

  • 22 December 2006 - 11:49

    Mama:

    Lieve Astrid,

    Jammer dat er zich toch iedere keer weer nieuwe problemen voordoen tijdens je stage. Geen koud water meer. Dat is echt lastig, vooral als het hete water te heet is om onder de douche te kunnen. Ik hoop maar dat het snel is opgelost. Het is in ieder geval wel weer een nieuwe flater van het Hilton Hotel. Jij kunt gewoon nooit meer goede reclame voor ze maken op die manier.
    En dan nu ook nog weer die zere schouder erbij. En je kunt niet eens even lekker de douchestralen erop zetten want het water is te heet. Ik hoop maar dat je vannacht een beetje hebt geslapen en niet al teveel pijn hebt gehad.
    Met al die rare dingen ben ik dan weer geneigd om zo snel mogelijk het vliegtuig te pakken om te zien of de boel snel kan worden opgelost. Maar dat is natuurlijk ook niet echt handig, want jullie kunnen zelf inmiddels ook wel het een en ander zelf oplossen. En je kent de mensen nu natuurlijk ook, dat helpt altijd.
    Hopelijk is alles voor de kerst weer in orde. Vooral nu we ook al niet meer kunnen webcammen omdat het draadloos netwerk dat je gebruikte er niet meer is.
    Maar goed, al met al duurt het nog maar een week of 4 of je kunt je weer baden en koesteren in de luxe thuis in Nederland, waar je dan natuurlijk wel weer Cyprus gaat missen. Maar ja, het natuurlijk altijd wat. Als het niet het een is dan is het wel het ander.

    Groetjes en veel liefs,
    xxxxxxxxxxx
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Ik ben Astrid, Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding commerciele economie aan Avans Hogeschool. Omdat ik in het 3e jaar 5 maanden moet stage lopen ga ik naar Zuid-Afrika en dan Kaapstad. Hier loop ik straks stage bij The Big Green Directory. Mijn reis zal beginnen in augustus en in januari ben ik weer terug! Dus tot snel weer! Groetjes, Astrid

Actief sinds 14 Aug. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 39776

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Brazilië

09 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Stage in Zuid-Afrika Kaapstad

21 Augustus 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: