Maar weer eens een bericht! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu Maar weer eens een bericht! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

Maar weer eens een bericht!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

05 Januari 2007 | Cyprus, Nicosia

Ja, ik denk dat dit 1 van mijn laatste berichten zal zijn. Nog maar 2 weken en dan kom ik naar huis!! Wat aan het begin zo lang leek te zijn, bleek eigenlijk voorbij gevlogen te zijn! Ik heb hier moeilijke tijden gehad, het missen van mijn familie en vrienden, het verliezen van een hele leuke en lieve Leraar, De 50 graden en geen airco hebben en de 1 graden en geen verwarming hebben! Mijn tijd in Hilton Park, het iedere keer afscheid moeten nemen van mensen waar je gehecht aan bent geraakt. De kakkerlakken, het vieze appartement omdat we niet konden stofzuigen, mijn tijd met de bulgaarse vrouwen in een huis, geen warm water, en nog een keer geen koud water. Een uur zonder electriciteit zitten, gezeur met managers, gezeur met supervisors, bla, bla, bla. Kortom, je zou denken dat ik het hier helemaal niet zal missen. Maar integendeel zelfs! Ik heb hier toch een hele leuke tijd gehad en ik ga het hier ongelofelijk missen! En ik heb ook geen spijt dat ik dit heb gedaan!
Maar goed, ik heb ook een hoop leuke dingen gedaan en mee gemaakt! Ik heb een hele hoop leuke mensen ontmoet! Ik heb nu een hele hoop contacten over de hele wereld!

Nou lieve mensen,
Heel veel liefs,
Tot snel!
Kuzzies Astrid

  • 05 Januari 2007 - 21:50

    Mama:

    Hoi lieffie,
    Dit is dan waarschijnlijk ook mijn laatste bericht op deze site. Ik heb het smsje waarin je het ontvangstcommité dat je op Schiphol verwacht ontvangen. We zullen zien hoe dat allemaal geregeld moet worden. Het gaat nu allemaal snel, want nog maar 2 weken is op een verblijf van 5 maanden de moeite niet meer. De tijd is achteraf zeker voorbij gevlogen en ik ben blij dat mijn voorspelling dat je een bijzondere en mooie tijd zou gaan hebben toch is uitgekomen, ondans alle minder leuke dingen die je ook hebt meegemaakt. Ik heb onlangs mijn telefoonrekeningen nagekeken en kan je wel vertellen dat ik nog nooit zulke hoge rekeningen heb gehad. En dat terwijl ik zo'n goedkoop abonnement heb met veel belminuten. Dat is in ieder geval iets dat ik niet ga missen. We gaan het in ieder geval vieren als je weer thuis bent en zoals je weet neem ik er een paar dagen vrij voor. Dus bereid je er maar vst op voor!
    Zet hem op voor de laatste lootjes en laat ze niet het zwaarst zijn.
    Veel liefs, knuffels,
    xxxxxxxxx
    mama

  • 11 Januari 2007 - 13:07

    Jannes:

    haaj nog ff :D zondag over eekn weekie.. nog ffkes en dan kom ik savonds bij je langs want jah die stommerds hebbe me geen vrij gegeven mar dat wis je al he! dus savonds ben ik er gezellig he:D haha ciaoo kussie

  • 12 Januari 2007 - 12:31

    Marleen:

    Hallo Astrid,

    Dit bericht is niet alleen voor jou maar ook voor alle mensen die regelmatig jouw site bezoeken en het leuk vinden je op zondag 21 januari a.s. te verwelkomen. Ik zou het leuk vinden als dit een beetje georganiseerd zou kunnen verlopen. Het is handig als we een tijdstip afspreken en als ik weet wie er thuis willen langskomen en wie er naar Schiphol wil. Mijn voorstel is dat wie plannen heeft, mij even belt. Mijn telefoonnummer is 06-29508645. Ik hoop natuurlijk toch wel een leuk aantal reacties te krijgen. Voor wie geen beltegoed of belminuten heeft, mij emailadres is empeeters@hotmail.com, je kunt natuurlijk ook daar een berichtje naartoe sturen.
    Groetjes aan iedereen en voor Astrid natuurlijk de nodige knuffels en liefs van haar mama (xxxxxxx)
    Marleen

  • 14 Januari 2007 - 20:59

    Jannes:

    Nog 7 daagjes as.. en dan ben je alweer thuis is toch best snel gegaan? maar ik kom rond half 9 ff langs bij je volgende week! dus wel thuis zijn he haha kuss tot over een weekie!

  • 15 Januari 2007 - 20:50

    Tessa:

    He meissie!! Nog maar heel fftjes en je bent weer lekker bij ons in Nederland! Geniet ervan en tot de 21e! Dikke kus Tessa

  • 18 Januari 2007 - 18:45

    Jannes:

    Assie, het waait echt heel hard in nederland want zelfs mijn ruit is uit mijn auto gewaait:( vind het echt nie leuk bij jou zal het wel beetje lekkerder weer zijn toch? tot zondaag xx

  • 18 Januari 2007 - 19:35

    As:

    heej lieve mensen,
    ik heb gehoord van het weer in NL, straks kan ik niet eens terug komen! of kom ik een paar uurtjes later. Maar al met al kom ik wel thuis!! Wat het weer hier betreft, Ik heb vandaag nog op het strand gezeten! Zegt genoeg he!! Heel veel Liefs en tot over 2 dagen!!
    Astrid

  • 20 Januari 2007 - 13:24

    Astrid:

    TOT MORGEN ALLEMAAL!!!!!!!

  • 21 Januari 2007 - 09:00

    Mama:

    Hoi lieffie,

    Terwijl ik dit bericht voor je achterlaat ben je op weg naar huis. Ik ben verschrikkelijk trots op je. Over een poosje gaan we samen terug naar Cyprus en kun je me op je gemak alles laten zien en erover vertellen. Over een uurtje haal ik Marielle op om samen met haar jou van Schiphol te gaan halen. Ik heb je kamer opgeruimd en gisteren nog even schoongemaakt. En de bedoeling is dat we je straks feestelijk ontvanen in Breda. Ik hoop dat je niet te moe bent om het leuk te kunnen vinden. Tot straks.
    Veel liefs en kusjes, en die dikke knuffel geef ik je zo zelf wel.
    xxxxx
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Ik ben Astrid, Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding commerciele economie aan Avans Hogeschool. Omdat ik in het 3e jaar 5 maanden moet stage lopen ga ik naar Zuid-Afrika en dan Kaapstad. Hier loop ik straks stage bij The Big Green Directory. Mijn reis zal beginnen in augustus en in januari ben ik weer terug! Dus tot snel weer! Groetjes, Astrid

Actief sinds 14 Aug. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 39772

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Brazilië

09 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Stage in Zuid-Afrika Kaapstad

21 Augustus 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: