Eindelijk naar het hotel!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu Eindelijk naar het hotel!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

Eindelijk naar het hotel!!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

30 Augustus 2006 | Cyprus, Nicosia

27 augustus 2006,
Van de 153 dagen zijn er al 7 verstreken. Dat betekent dat we al weer over 146 dagen terug zijn. En van de 20 weken is er al weer 1 verstreken dus nog maar 19 te gaan. Vanmorgen hebben we afscheid genomen van Rona. Ze was klaar met werken en ging weer terug naar Nederland. Vanavond moeten we afscheid nemen van Darinka, het Duitse meisje, want die gaat ook naar huis en dan blijven we met zijn 3en over. Vandaag heb ik ook nog geen telefoontje gehad. Dus ga ik morgen met Manon naar het strand. Met een service taxi. Vandaag werd ik echt schandalig laat wakker, pas om half 3, je word er lui van hoor van niet werken dus ben ik blij dat ik morgen met Manon naar het strand kan gaan. Kan ik lui op het strand gaan liggen. En eindelijk eens afkoelen in de zee. Misschien is er ook nog wel iets leuks te doen. In de buurt.
Vanavond ben ik even in een internetcafé geweest en heb ik wat bij gekletst met een aantal mensen. Was wel leuk, eindelijk eens kletsen zonder bang te zijn dat de verbinding ineens verbreekt!
Vanavond gaan we uit. Dus ik zal jullie morgen weer wat meer vertellen!

Groetjes,
Astrid


28 augustus 2006,
Vandaag een week geleden ben ik hier aangekomen, ik heb nog altijd niks gehoord van het hotel. Ik ben vandaag behoorlijk ziek geweest. Gister zouden we uit gaan maar ik werd ineens heel erg misselijk en duizelig. Vanmorgen ben ik lang op bed blijven liggen, nou ja eigenlijk vanmiddag. Om half 5 durfde ik pas weer uit het bed te komen. Misschien iets verkeerds gegeten of is het de warmte. Maar ik heb heel veel moeten overgeven. Gelukkig ben ik afgezien dat ik duizelig ben lekker opgeknapt en zijn we om half 8 weer bij SITIO wezen eten. Heerlijk gegeten weer! Ik heb echt heerlijke brownie op!
Sorry ik heb vandaag niet veel meer te vertellen maar ja dat krijg je als je de halve dag op bed ligt!

Groetjes Astrid


29 augustus2006,
Vanmorgen eindelijk bericht gehad dat ik naar het hotel terug mocht. Ik heb op mijn gemakje mijn kleren nog gewassen, ik moest tenslotte ook lang op hun wachten, en ik heb mijn kleren te drogen gehangen, ik ben wezen eten in het hotel zelf, toen pas ben ik mijn koffer verder wezen inpakken. Om 10 uur ben ik met de taxi naar mijn hotel gegaan en daar ben ik nu weer. Dus ook vandaag niet veel gedaan. Morgen moet ik weer vroeg op want moet weer van kamer verwisselen. En dan ga ik mijn kamer delen met iemand. Daar kan ik gelukkig weer lang blijven. Als ik mijn eerste werkdag heb gehad vertel ik jullie meer!

Groetjes Astrid

Oh enne nog maar 144 daagjes!

  • 30 Augustus 2006 - 07:10

    Mama:

    Hoi moppie,
    Het lijkt net of je heel erg heimwee hebt. Je zet er elke dag bij hoe lang je nog weg blijft. Wel een beetje positief zijn hoor. Als het goed is heb je nu dus het vieze warme appartement verruild voor een schone koele hotelkamer, met airco. En je hoft je niet meer alleen te vermaken, of te vervelen, maar je kunt eindelijk aan de slag. Dingen leren en nieuwe mensen leren kennen. Is toch allemaal heel erg leuk lijkt me. Je zult zien de tijd gaat nu veel sneller en voor je het weet ben je de tel kwijt en denk je: Hé, gaan we nu alweer naar huis, kunnen we niet nog een poosje blijven. Je zult het dar vast nog wel gaan missen als je straks weer hier in dat koude kikkerlandje zit.
    Liefs en knuffels
    xxx
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Ik ben Astrid, Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding commerciele economie aan Avans Hogeschool. Omdat ik in het 3e jaar 5 maanden moet stage lopen ga ik naar Zuid-Afrika en dan Kaapstad. Hier loop ik straks stage bij The Big Green Directory. Mijn reis zal beginnen in augustus en in januari ben ik weer terug! Dus tot snel weer! Groetjes, Astrid

Actief sinds 14 Aug. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 39747

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Brazilië

09 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Stage in Zuid-Afrika Kaapstad

21 Augustus 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: