Nog minder dan een maand! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu Nog minder dan een maand! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

Nog minder dan een maand!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

14 Juli 2010 | Nederland, Breda

Ja hoor mensen! Het is bijna zo ver! Nog iets minder dan een maand en ik stap in het vliegtuig in Düsseldorf.

Het is gek dat ik nu zo nu en dan al afscheid moet nemen van mensen. Op mijn werk gaan mensen met vakantie en als ze terug komen ben ik al weer weg! En afgelopen maandag waren er kinderen die volgende week niet naar gym of turnen kunnen komen, die ook al afscheid namen. En wat je dan op dat moment al een beetje ontroerd is dat er 2 meiden heel lief op zoek zijn gegaan naar cadeautjes die heel handig zijn in Zuid Afrika! Die gaan natuurlijk zeker mee!

Nu eerst nog 3 weken genieten van Breda, een afscheidsfeest, een jarige oma en de laatste turnles!

• 14 Juli 2010 - 16:20

Marielle:

Heeeey wat een leuke foto! Binnenkort moeten we echt even iets samen doen... gezellig voor het straks voorlopig niet kan.

Dikke kus Je zus

• 14 Juli 2010 - 17:06

Marleen:

Al niet meer de eerste reactie op jouw stukje. Maar de tijd gaat inderdaad snel. Misschien nog maar even iets leuks organiseren als familie.
    Gelukkig hebben we dan toch nog weer een week of 3. Dat moet toch nog wel voldoende tijd zijn.

Dikke knuffel, maar die geeft ik je straks nog wel even zelf. Nu kan het nog.