De rondreis: - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu De rondreis: - Reisverslag uit Breda, Nederland van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

De rondreis:

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

04 Augustus 2010 | Nederland, Breda

Morgen een afscheidsfeestje en dan nog maar 3 dagen voordat we vertrekken! Zoals jullie weten, maken we eerst een rondreis.

Maandag 9 augustus
02.30 wegrijden richting Düsseldorf
06.20 vertrek vliegtuig richting Amsterdam
07.15 aankomst Amsterdam
10.25 vertrek richting Kaapstad
21.55 aankomst Kaapstad

Dinsdag 10 augustus
Kaapstad - Stellenbosch

Woensdag 11 augustus
Stellenbosch - Franschhoek – Villiersdorp – Worcester – Swellendam

Donderdag 12 augustus
Swellendam – Mosselbaai – Knysna – Tsitsikamma

Vrijdag 13 augustus
Rustdag in Tsitsikamma

Zaterdag 14 agustus
Tsitsikamma – Addo Elephant park

Zondag 15 augustus:
Addo – Grahamstown – Hogsback

Maandag 16 augustus:
Rustdag Hogsback

Dinsdag 17 augustus:
Hogsback – umtata

Woensdag 18 augustus:
Umtata – Kokstad – Underberg

Donderdag 19 augustus
Underberg, rustdag

Vrijdag 20 augustus:
Underberg - Mooi River – Dundee

Zaterdag 21 augustus:
Dundee – Melmoth – Hluhluwe-Umfolozi

Zondag 22 augusutus:
Rustdag Hluhluwe-Umfolozi

Maandag 23 augustus:
Hluhluwe-Umfolozi – Richards Bay – Dolphins coast

Dinsdag 24 augustus:
Dolphin coast – Durban – Pietermaritzburg door de valley of 1000 Hills

Dinsdag 24 augustus
pietermaritzburg – Durban

Woensdag 25 augustus
Rustdag Durban

Donderdag 26 augustus
11.30 uur vliegtuig: Durban – Kaapstad
13.40 uur aankomst in Kaapstad

En dan begint onze stage avontuur!

Allemaal heel veel liefs!

  • 05 Augustus 2010 - 07:09

    Marleen:

    Vandaag dus een feestje. Hopelijk hebben we net als elke avond vanavond een beetje goed weer. Dan kunnen jullie lekker in de tuin feesten.
    Nog maar 4 nachten en dan is het zover. En die laatste nacht is maar kort, want we vertrekken al halverwege.
    Met alles wat er nog in de planning staat voor vertrek zal de tijd vliegen.
    xxxx mama

  • 06 Augustus 2010 - 15:29

    Babette:

    Nog maar twee volle nachten! En dan gaan we je lekker huilend op het vliegtuig zetten:)

  • 09 Augustus 2010 - 16:37

    Carola:

    Lieverd heeeeel veeel plezier.. Tot snel!!

    xxxx

  • 10 Augustus 2010 - 18:31

    Marleen:

    Hoi lieffie,

    Fijn dat jullie een goede vlucht gehad hebben.
    Met oma gaat het ook goed, alleen vanmiddag toen de verdoving was uitgewerkt had ze veel pijn in haar benen. Maar daar zijn gelukkig pijnstillers voor.
    Zoals afgesproken hebben we jouw auto in de garage bij oma gezet. Ik heb het kenteken inmiddels geschorst en betaald. Dus alles is geregeld.
    Omdat ik je niet kan bereiken zet ik het maar even hier.

    Veel liefs xxxxxx,
    Marleen

  • 11 Augustus 2010 - 20:23

    Astrid Live From SA:

    Lieve mensen, heb het reuze naar mijn zin!! Nog geen tijd gehad om een blog te plaatsen. De verhalen staan op mijn computer en zodra ik wireless internet heb... komen ze direct online!!

    Voor nu moet ik jullie nog even in spanning laten! Maar het is vast fijn te weten dat het allemaal goed met mij gaat!

    Ik heb al een telefoonnummer, dus als je mij wilt bereiken:
    +72 71 7822226

    Heel veel liefs!!

    XXX

    Asje

  • 14 Augustus 2010 - 11:10

    Mariette:

    Hey Assie,

    Zie dat je vandaag (14e) naar het Olifanten park gaat. Ben erg benieuwd naar je ervaringen!

    Ik ga nu zelf twee weken op vakantie en hoop daarna hele verhalen van je te lezen op de site.

    Kus
    Jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Ik ben Astrid, Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding commerciele economie aan Avans Hogeschool. Omdat ik in het 3e jaar 5 maanden moet stage lopen ga ik naar Zuid-Afrika en dan Kaapstad. Hier loop ik straks stage bij The Big Green Directory. Mijn reis zal beginnen in augustus en in januari ben ik weer terug! Dus tot snel weer! Groetjes, Astrid

Actief sinds 14 Aug. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 39766

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Brazilië

09 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Stage in Zuid-Afrika Kaapstad

21 Augustus 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: