11 September 2006, belangrijke beslissing - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu 11 September 2006, belangrijke beslissing - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

11 September 2006, belangrijke beslissing

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

11 September 2006 | Cyprus, Nicosia

11 september 2006,
Vandaag heb ik een belangrijke beslissing genomen. Vanmorgen om 9.30, werd ik uit mijn bed gebeld. “This is Reception speaking, the hotel is overbooked again, you have to go to an other room. You will share a room with two Russian girls in room 158.” Op zich niet zo erg om met andere een kamer te delen zou je zeggen. Dus ik ga met mijn koffers ingepakt en wel naar de kamer toe. Na 3 keer kloppen geen gehoor ik denk nou ik klop nog 1 keer wat harder, en ja hoor daar hoor ik wat gestommel en geslof en de deur ging open. What are doing here? Ik zeg “Hi, I’m your new room maid!” What why? “because the hotel is fully booked again!” Put your belongings over there and go! We are sleeping and we want to go back to sleep. Toen zei het andere meisje: What are you doing here? Go away! You are not staying here! Ik heb maar snel mijn koffers weg gezet en ben er vandoor gegaan. Ik moest tenslotte toch werken. Maar toch zat het me niet lekker en onderweg naar mijn werkplek ben ik even in een hoekje gaan staan huilen. Ik heb Manon maar huilend opgebeld om te vragen of ik alsjeblieft bij hun mocht slapen vanavond. Gelukkig mocht dat van haar. Ik heb vandaag ook voor het eerst mijn supervisor gezien. Ik werk er nu al bijna 2 weken en dat was voor het eerst. Ze ging me dingen opdragen, ze vroeg niks ze droeg het echt op! Dat was de druppel! Ik heb gevraagd of ik ff wat koffie mocht gaan drinken. Beneden heb ik huilend mijn moeder opgebeld! Dat ik het niet meer wilde op deze manier! Ik zit daar helemaal alleen, met geen mensen waar ik een beetje mee kan opschieten. Ja er zijn 2 aardige Nederlandse jongens, maar die vertrekken ook al bijna omdat ze het hebben gehad met het hotel. Maar goed ik heb samen met mijn moeder besloten, dat ik ga proberen stage te lopen in het andere hotel, Hilton Cyprus. Waar Manon stage loopt. Als dit niet mogelijk is, en dat hoor ik morgen. Dan kom ik terug naar huis! Het is namelijk heel leuk om in het buitenland stage te lopen, maar je moet het er wel naar je zin hebben! Dat is dus best een hele belangrijker beslissing! Maar ik hoop wel dat ik mijn stage kan afmaken hier op Cyprus, en anders maar in Nederland. Ik hoop dat ik jullie morgen meer kan vertellen!
Heel veel liefs!
Kuzz As

  • 12 September 2006 - 14:21

    Jannes:

    hee asje hou nog ff vol he! xx hier schijnt het zonnetje ook hor (A)

  • 13 September 2006 - 00:05

    Linda:

    Heey as!
    Klote dat het zo moet gaan!
    Maar hopen dat je in dat andere hotel kan gaan stage lopen.. Dit is ook niks om dat nog een paar maanden vol te houden!
    Nou ik ben benieuwd!
    Liefs linda

  • 13 September 2006 - 17:47

    Marielle:

    Hey lief zusje, ik zou het helemaal niet erg vinden als je weer terug komt. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik zou het heel erg jammer voor jou vinden. Ik hoop echt dat het nog wat wordt met dat andere hotel. Heeft Manon het wel naar haar zin daar?
    Ik heb veel aan je gedacht, dus als je je eenzaam voelt en je denkt even aan me, misschien denken we dan wel aan elkaar. Bij gebrek aan telepatische gaven moet het dan maar zo.
    Ik wens je heel veel succes en hoop dat je nog niet terug hoeft te komen. Dat hoop ik natuurlijk alleen voor jou, ik vind het namelijk helemaal niet erg. Het zou alleen erg jammer zijn als je al die moeite voor niets had gedaan.
    Ik hou van je, kleintje, tot snel!
    XXX Marielle

  • 13 September 2006 - 21:56

    Michael:

    heyyy oud achter buur meisje
    echt wel tof dat je daar zit hoop voor je dat je daar een beetje leuke tijd hebt e
    xxx michael

  • 14 September 2006 - 11:03

    M:

    You can do it girl...you can make it happen..!!! kuss kuss My

  • 14 September 2006 - 11:09

    M:

    P.s. als je nog is een keer belt midden in de nacht, zorg dan da je nog btje kan praten :P...kuss

  • 14 September 2006 - 16:25

    Jannes:

    en mij nie belle he :P soow haha grapje grapje ! As kheb een tweety auto ;) ciaoo succes nog

  • 15 September 2006 - 05:05

    Luuk:

    Ha astrid!

    Kop op hey!! Houd de moed er een beetje in en probeer wat te regelen met dat andere hotel.. Of desnoods een ander hotel op Cyprus!! Ze zijn niet allemaal zo slecht hoor.. Probeer het allemaal niet zo slecht in te zien, en overal een positief iets uit te halen.. Deze kans heb je nu gekregen en het zou zonde zijn hem te verspelen door wat tegenslagen toch?!
    Nou goed, sterkte met je beslissing en ik lees het wel weer..

    Groetjes vanuit shanghai!

  • 15 September 2006 - 08:13

    Lysanne:

    ASSSSJEE
    hey :) jammer dat het zo gaat maar veel succes...
    Het is uit met Roel trouwens :( maarja
    Hvj! Spreek je schnell weer! moet naar klas...
    Kusjeee
    Lysanne

  • 03 December 2006 - 17:41

    JANEY:

    HOE IS IE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Ik ben Astrid, Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding commerciele economie aan Avans Hogeschool. Omdat ik in het 3e jaar 5 maanden moet stage lopen ga ik naar Zuid-Afrika en dan Kaapstad. Hier loop ik straks stage bij The Big Green Directory. Mijn reis zal beginnen in augustus en in januari ben ik weer terug! Dus tot snel weer! Groetjes, Astrid

Actief sinds 14 Aug. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 39765

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Brazilië

09 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Stage in Zuid-Afrika Kaapstad

21 Augustus 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: