Overplaatsing! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu Overplaatsing! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

Overplaatsing!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

15 September 2006 | Cyprus, Nicosia

Heej Lieve mensen!

De belangrijke beslissing is genomen! Vandaag was ik aan het werk en werd ik ineens gebelt of ik me wilde melden in het kantoor van de assistente van de General manager. Ik denk oh god wat heb ik nu weer gedaan? Dus ik ging er heen en daar zat Koela, de Human Resource manager van het hotel van Manon en toen zei de assistent van de manager, ik denk dat ik goed nieuws voor je heb! En ik wist gelijk al waar e het over had dus ik ze ja dat denk ik ook! En toen mocht ik in een half uur mijn spullen pakken en met Koela mee gaan. Ik moest me eerst afmelden bij mijn werk want ik was nog aan het werk, en bij de receptie manager want hij ging over mijn kamer. En ook bij mijn manager. En bij mijn manager was zijn assistent, die vond dat ik nog niet weg kon gaan, want Dennis, 1 van de nederlandse jongens, die was vanmorgen ook al vertrokken. Dus hadden ze me heel hard nodig. Nu mag ik pas maandag weg. Maar die 2 dagen maken me ook niet veel meer uit.
Vanavond ga ik lekker met Manon, Tessa, Janey en Nia uit. Lekker vieren dat ik weg kan uit het hotel!
Maandag sta ik lekker vroeg op, om een uurtje of 9 en dan ga ik even douchen, en lekker mijn spullen inpakken. Mijn spullen inleveren, nog even salaris op halen en nog even wat foto's maken van het hotel. Dan uitchecken en met de Taxi naar Het Hilton Cyprus. Daar heb ik afgesproken met Koela en dan ga ik naar het appartement en ik denk de dag erop beginnen met werken, denk ik!

Nou allemaal heel veel liefs! En groetjes!
KUzzz
Asje

• 16 September 2006 - 14:15

BAS!!!!!!!!!!!!!!!:

Hey Assie, hoe issie. gefeliciteerd met de overplaatsing.

xxx bas

• 16 September 2006 - 14:18

BAS!!!!!!!!!!!!!!!:

als je je eenzaam voelt bel je maar héé

• 16 September 2006 - 14:20

kussjes

• 18 September 2006 - 16:48

Mama:

Hoi lieffie,
    Zo, dus nu kun je eindelijk je koffers uitpakken. En dat na een maand. Hopelijk gaat alles vanaf nu zoals het moet.
    Liefs
    xxxxx
    mama

• 20 September 2006 - 04:56

Luuk:

Proficiat met het goede nieuws zou ik zeggen!!

Zie je wel, alles komt goed..