22 september - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu 22 september - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

22 september

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

27 September 2006 | Cyprus, Nicosia

22 september 2006,
Gisteravond ben ik samen met Tessa gezellig naar Margarita night geweest. Alle margaritas voor maar 1 pond! Was erg gezellig. Toen we terug kwamen gingen we nog even wat vuilniszakken weggooien in de vuilnisbak beneden. We zaten daarna nog even op een muurtje te kletsen. Ineens voel ik iets op mijn schouder. Ik begon alles van me af te slaan. Ik vroeg aan Tessa of ze nog iets zag. En ze zei nee hij is weg denk ik. Toen voelde ik wat kriebelen op mijn buik. Ik trek mijn shirt om hoog en daar zat toch een groot langwerpig beest! Ik werd helemaal gek. Ik sloeg het van me af en had de neiging om mijn shirt midden op straat uit te trekken. Ik heb geloof ik nog tot 1,5 uur daarna het gevoel gehad dat er overal op mijn lichaam wat zat te kriebelen. Tessa en Manon die werden helemaal gek van mij omdat ik steeds moest krabben en vegen. Toen het een beetje was bij getrokken ben ik maar naar mijn bed gegaan.
Vandaag moest ik weer werken om half 5. Het was heel gezellig. De mensen zijn een stuk leuker dan in het andere hotel. Dat werkt gelijk al wat beter en leuker. Vanavond gaan we nog even gezellig wat drinken in de stad.
Groetjes en kuzzies,
Astrid

26 september 2006,
De laatste paar dagen waren niet zo interessant, Ik moest om half 5 werken, tot 1 uur, ik ging slapen werd om 2 uur wakker ging douchen en internetten en ging om half 5 weer werken. Gister had ik een dagje vrij, helaas was er verder niemand vrij dus heb ik heel de dag op internet gezeten. En heel het huis opgeruimd. Zelfs het balkon schoon gemaakt. En geloof me die was echt heel vies!! Dus ben ik wel lekker bezig geweest. Van de week gaan we als het goed is gezellig met een grote groep uit eten, als afscheid feestje voor Dajenna, een Duitse collega. En vrijdag hebben we een afscheidsfeest voor Janey en Nia. Die vertrekken zaterdag. Ergens begin November zullen we 2 nieuwe huisgenoten gaan krijgen. En we hebben al besloten omdat Sinterklaas niet op Cyprus langs komt dat we maar suprises gaan maken. Die 2 nieuwe meiden moeten daar ook maar mee instemmen haha. En met kerst gaan we proberen dit saaie huis leuk in te richten, met kerst spullen. Misschien dat het huis dan toch gezellig wordt hahaha. Nou sorry dat ik dit keer niet veel te vertellen heb maar is gewoon een beetje rustig zoals ik al zei.
Groetjes en Kuzzies,
Astrid

  • 27 September 2006 - 18:48

    Mama:

    Hoi Astrid,

    Eindelijk een nieuw bericht, werd tijd zeg!
    Hier gebeuren ook niet zulke bijzondere dingen. Maar ja, het kan ook niet elke dag feest zijn. Ben vandaag even Cynthia gaan kijken in haar nieuwe flatje. Ziet er mooi uit. Was ook heel gezellig en je moet de groeten hebben.

    xxxx
    knuffels
    mama

  • 29 September 2006 - 14:03

    Marielle:

    Heey lief zusje,

    Ik wil even laten weten dat ik best heel vaak aan je denk!

    X Jezus

  • 30 September 2006 - 08:18

    Jannes:

    haaj alles goed daaro? vast wel he.. kgaat morge naar praag toe heb er best wel zin in :) ben je al beetje bruin kuss

  • 01 Oktober 2006 - 15:19

    Myr:

    Hou je taai, maak je nie druk...
    Het leven is goed, als je aan astrid doet..!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Ik ben Astrid, Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding commerciele economie aan Avans Hogeschool. Omdat ik in het 3e jaar 5 maanden moet stage lopen ga ik naar Zuid-Afrika en dan Kaapstad. Hier loop ik straks stage bij The Big Green Directory. Mijn reis zal beginnen in augustus en in januari ben ik weer terug! Dus tot snel weer! Groetjes, Astrid

Actief sinds 14 Aug. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 39748

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Brazilië

09 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Stage in Zuid-Afrika Kaapstad

21 Augustus 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: