28 september - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu 28 september - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Astrid Nieland - WaarBenJij.nu

28 september

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

01 Oktober 2006 | Cyprus, Nicosia

28 september 2006,
Vanochtend is er onze eerste kakkerlak gesignaleerd in huis! Echt heel vies! Gelukkig heb ik hem niet gezien! Hij liep rond in het toilet! Maar Manon heeft al anti kakkerlakken spray gespoten!
Gister heb ik overigens heel leuk nieuws gehad! Ik had een mailtje van mijn leraar met de vraag, of ik samen met Manon een leuk stukje met foto’s wilde maken over onze stage voor de krant! Dus nu kom ik binnenkort in de krant te staan! Dat is wel heel leuk! Ik ben gelijk begonnen met schrijven! Pff verder behalve werken heb ik niet veel uitgespookt!

Kuzz Astrid


30 september 2006,
Eergister avond zijn we met 10 man uiteten geweest! Het was een afscheid diner voor Dajenna. Een Duitse collega. Ze ging na 6 maanden weer naar huis. We hebben een erg gezellige avond gehad in een Syrische restaurant! De hele tafel werd vol gezet met lekker eten! Nou we hebben ons buikje lekker vol gegeten! Na het eten hebben we met z’n allen waterpijp met appeltabak gerookt! Dat was wel grappig! Daarna zijn we nog even ergens een drankje wezen doen en om 12uur hebben we haar uitgezwaaid en was ze op weg naar Duitsland!
Gister hadden we dan nog een afscheidsfeestje in onze beruchte club, Janey en Nia gingen ook weer naar huis na 6 maanden! We hebben enorm hard gefeest en na het feesten zijn Tessa, Manon en ik nog even naar Janey en Nia gegaan om met hun op de taxi te wachten en daarna uit te zwaaien. Pff toen was het al weer vroeg in de morgen! Het is wel raar dat ze weg zijn. Omdat Janey, Nia en Tessa er al waren toen wij aankwamen op Cyprus, en omdat ik het gewoon goed kon vinden met de meiden. Gelukkig is Tessa er nog! Tessa gaat maar een week voor ons weg. En dan een week later kom ik al weer thuis! En daar komt nog bij dat Tessa vlakbij woont. Ze woont in de buurt van Bergen op Zoom. Op het moment dat je afscheid moet gaan nemen dan heb je zoiets van laat mij nu ook maar naar huis gaan dan! Maar over een maand dan ben ik al weer op de helft!

Kuzzies Astridje


1 oktober 2006,

Vandaag werd ik wakker. Ik stond op en ik denk goh wat heb ik een last aan mijn been. Mijn lies en mijn rug doet toch een pijn. Maar ik moet toch straks werken. Ik denk maar even rustig gaan zitten en even mijn msn en email checken. Nou toen werd mijn dag nog beter zeg! Mijn lieve vriend, die verteld me dood leuk dat hij alweer met een ander had gezoend. Ik heb er geen seconden meer over nagedacht ik bedoel 1 keer vergeven is genoeg! Ik heb gezegt dat het uit was en dat hij zijn vlucht mocht cancelen! Mooi dat is ook weer verleden tijd! Ook de tijd dat we beste vrienden waren voor 5 jaar is verleden tijd. Wat zoiets toch allemaal kan kapot maken he! En nog tegen mij zeggen een dag voordat hij met een ander zoent dat ik niet met een ander mag gaan zoenen! Ik niet nee ik ben sterk genoeg om me in te houden! Maar goed genoeg daarover. Ik heb toen maar besloten om me ziek te melden. Mijn been werd er nou niet bepaald beter op!
Ik heb vandaag maar lekker ben & jerry ijs gegeten met chocola! En een beetje zitten msnen en vervelen. Dat voelt toch wel lekker als je je zo voelt.
Maar goed ik ga weer!
Heel veel liefs allemaal behalve 1 persoon.
Kuzz as!!

  • 02 Oktober 2006 - 07:23

    Marielle:

    Hey ik had net een berichtje geplaatst en nu zie ik hem niet meer.
    Zal wel aan mij liggen.
    X Marielle

  • 03 Oktober 2006 - 10:46

    Mama:

    Hoi Astridje,

    Als je foto's toevoegt heb je blijkbaar een nieuw bericht gemaakt, nou is die van mij dus weer weg. Heb je al een beetje de bloemetjes buitengezet of heb je nog teveel last van je lies en kies. Marielle is nu hier ik breng haar zometeen even naar de auto, die bij Bas op het werk staat. Ze is nog even bezig met een panty aan te trekken, maar is nu weer klaar. Dus we gaan weer.

    Knuffels
    xxxxxxx
    mama

  • 04 Oktober 2006 - 17:24

    Lia Barnhoorn:

    hoi Astrid, ik had een uurtje over en toen bedacht ik dat ik wel eens kon kijken hoe het met jou ging. heel goed zo te lezen! je maakt van alles mee, van kakkerlak tot eng beest onder je t-shirt. rot voor je van je vriendje. maar goed voor hem dat je zover weg bent, anders had je hem vast wel even op zijn.... geslagen!!.

    veel plezier daar en je hebt de groeten van ons allemaal.

    doei
    Lia

  • 07 Oktober 2006 - 09:29

    Jannes:

    haaaj.. ben net trug van tsjechie echt gekke werk daar joh haha heb de week van me leven gehad onderand:P maar had jij toevallig gebeld ofzo kreeg vaag nummer met + 35 ofzoiets maarjaa hou je het nog beetje vol daaro? kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Ik ben Astrid, Ik zit in het 3e leerjaar van de opleiding commerciele economie aan Avans Hogeschool. Omdat ik in het 3e jaar 5 maanden moet stage lopen ga ik naar Zuid-Afrika en dan Kaapstad. Hier loop ik straks stage bij The Big Green Directory. Mijn reis zal beginnen in augustus en in januari ben ik weer terug! Dus tot snel weer! Groetjes, Astrid

Actief sinds 14 Aug. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 39773

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Brazilië

09 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Stage in Zuid-Afrika Kaapstad

21 Augustus 2006 - 21 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: